مدافع امامت

فضایل اهل بیت از کتب شیعه و اهل تسنن

مدافع امامت

فضایل اهل بیت از کتب شیعه و اهل تسنن

مدافع امامت

حجاب زن حقی الهی است

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۸ ق.ظ


⬅️حجاب یک بانو تنها مربوط به خود او نیست تا بگوید من از حق خودم صرف نظر کردم.


⬅️حجاب زن مربوط به مرد نیست تا مرد بگوید من راضیم.


⬅️حجاب زن مربوط به خانواده نیست تا اعضای خانواده رضایت بدهند.


⬅️حجاب زن، #حقی_الهی است.


#حجاب

#فرهنگ_مهدوی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۱

نظرات  (۲)

به نظر من بدحجابی بدتر از بی حجابی هست.
این اجباری بودن حجاب نتیجه عکس مگیذاره . نظر شخصی است و شما هم نظرتون محترم
بعضی ها اصل رو ول کردن و دنبال فرع هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی