مدافع امامت

فضایل اهل بیت از کتب شیعه و اهل تسنن

مدافع امامت

فضایل اهل بیت از کتب شیعه و اهل تسنن

مدافع امامت

در دنیا نبود

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ب.ظ

‍ ✅ در دنیا نبود


♦️آقاى کشمیرى در دنیا نبود. اگر فرضاً من بیرون مى‏ رفتم و مى ‏آمدم و هوا تاریک شده بود و کلید برق بالاى سرش بود، آن‏را روشن نمى‏ کرد و من آن‏را روشن مى ‏کردم. 


اگر بازار مى‏ رفتم و برمى‏ گشتم و مى‏ گفتم فلان چیز قیمتش این‏قدر شده، مى ‏فرمود:


 «یعنى بالا رفته یا پایین آمده اس»؟


♦️ اگر در مورد جهیزیه دختر با او صحبت مى‏کردم، مى‏ گفت: «یعنى چه؟ هم دختر بدهد و هم جهیزیه»؟!


♦️ بازار نمى‏ رفت؛ مگر براى اندازه‏ گیرى لباس به خیاطى برود. در خرید و خرابى خانه و جهیزیه دختران دخالت نداشت.


 ♦️ این‏ها کلمات همسر محترمه استاد بود که در تاریخ 88/12/28 در منزلشان در تهران درباره استاد فرمود. 


📚(مژده دلدار : ص 76)

استاد سید علی اکبر صداقت 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی