مدافع امامت

فضایل اهل بیت از کتب شیعه و اهل تسنن

مدافع امامت

فضایل اهل بیت از کتب شیعه و اهل تسنن

مدافع امامت

توسل آیت اللّٰه کشمیری به امیرالمؤمنین

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۲ ب.ظ

‍ 💢 عارف واصل حضرت آیت الله سید عبدالکریم کشمیری رحمة الله علیه  در توسل و زیارت امیرالمؤمنین علیه السلام، زیارت ششم را سفارش می کردند و می فرمودند: 


مرحوم سید علی آقا قاضی به این زیارت تأکید داشتند.


درباره توسل به امیرالمؤمنین (ع) فرمودند: هر مشکل که برایم در نجف پیش می آمد، می رفتم صحن امیرالمؤمنین (ع) و هفت بار «نادعلی » می خواندم و مشکلم حل می شد . اذکار اهل ولایت، ذکر «ناد علی » است که در کتاب ها به صورت های مختلف نقل شده است . استاد این ذکر «نادعلی » را چنین می خواند: «ناد علیا مظهر العجائب، تجده عونا لک فی النوائب، کل هم و غم سینجلی، بولایتک یا علی یا علی یا علی، یا ابا الغوث اغثنی، یا ولی الله ادرکنی، بلطفک الخفی، لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین » .


آن بزرگوار می فرمود: «اگر یا علی در این ذکر صد بار گفته شود، خوب است . من از ناد علی خیر زیادی دیدم .



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۳

نظرات  (۲)

یا ابالغوث اغثنی یا ولی الله ادرکنی بلطفک الخفی لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

یا ابالغوث اغثنی یا ولی الله ادرکنی بلطفک الخفی لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی