مدافع امامت

فضایل اهل بیت از کتب شیعه و اهل تسنن

مدافع امامت

فضایل اهل بیت از کتب شیعه و اهل تسنن

مدافع امامت

هیچ گاه پیامبر خدا درباره‌ی چیزی که گذشته بود

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۳ ب.ظ

🔻امام صادق علیه السلام:


🔹هیچ گاه پیامبر خدا درباره چیزى که گذشته بود، نمى فرمود: کاش غیر این بود


📚الکافی ج 2 ص 63 


🔸🔶 براى رسیدن به موفقیتهاى چشمگیر باید از ای کاش ها دست بردارید!


ای کاش شانس فلانى را داشتم


ای کاش شرایط بهتر بود


ای کاش جوان تر بودم


ای کاش دیگران اعصابم را خُورد نکنند


ای کاش خانواده ام مرا درک مى کردند


ای کاش با من موافق بودند


ای کاش جاى فلانى بودم


ای کاش دیگران مى گذاشتند


ای کاش پارتى داشتم


ای کاش دیگران به حرف من گوش مى دادند


ای کاش در گذشته این اتفاق نیفتاده بود


ای کاش فلان کشور یا فلان شهر بودم


ای کاش ها رو از زندگیتون حذف کنید و با توکل به خداوند متعال، تلاش کنید به بهترین موفقیت ها برسید...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی